Building models for marketing decision / Peter S.H. Leeflang ...(et al.)
Building models for marketing decision / Peter S.H. Leeflang ...(et al.)
Ostali autori Leeflang, Peter S. H.
Wittink, Dick R.
Wedel, Michel
Naert, Philippe A.
Nakladnik Boston, Dordrecht, London : Kluwer Academic Publishers , 2000
Materijalni opis xvi, 645 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Nakladnički niz International series in quantitative marketing ; Vol. 9
Napomena Bibliografija: str.579-615.
Kazala.
Klasifikacijska oznaka 90B60 Marketing, advertising [See also 91B60]
91B60 General economic models, trade models
91B82 Statistical methods; economic indices and measures
91G70 Statistical methods, econometrics
Jezik engleski
Standardni broj ISBN 0-7923-7813-X
ISBN 0-7923-7772-9
Građa Knjigaknjiga
Djelomični sadržaj online Google Books
Google Books

BUILDING models for marketing decision / Peter S.H. Leeflang ...(et al.). - Boston, Dordrecht, London : Kluwer Academic Publishers, 2000. - xvi, 645 str. : graf. prikazi ; 24 cm. - (International series in quantitative marketing ; Vol. 9)
Bibliografija: str.579-615. - Kazala.
ISBN 0-7923-7813-X. - 0-7923-7772-9


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2019. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.
Impresum | Politika privatnosti